Fakturaspørsmål

Finn svar på dine spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Hvorfor mottar jeg faktura fra Smooth Gruppen?

På din faktura vil det stå spefisiert hvilken tjeneste/avdeling du har kjøpt tjenester fra. Om det er noe uklart så ber vi deg ta kontakt med vår kundeservice.

Det er feil på faktura. Hvem kontakter jeg?

Ta kontakt med vår kundeservice så vil vi bistå deg med å undersøke feilen.

Kan dere sende faktura på EHF?

Vi kan sende EHF faktura til bedrifter som er registrert i ELMA-registeret. Er din bedrift registrert der så er det mulig å sende EHF faktura. Da ber vi deg eller din regnskapsfører om å ta kontakt med vår kundeservice så vil vi orde dette for deg.

Kan dere sende AvtaleGiro?

Om du er privatkunde så vil du kunne få faktura på AvtaleGiro, dette må settes opp i nettbank etter at du har mottatt den første eFaktura fra oss. Så huker du av at du ønsker å etablere AvtaleGiro med oss i nettbanken. Har du spørsmål rundt dette vil vi anbefale å kontakte banken din for å få bistand.

Kontaktskjema